2008-09-03

Sweetums

Photobucket
(Sötvatten, halvädelsten, glas)
200 kr

Jag vet att jag tjatar om att "måste ses IRL", men det ÄR verkligen så i det här fallet :) En detalj som helt försvinner är att jag har varvat silverfärgade respektive blåsilverfärgade rocaillepärlor (de små pärlorna) mellan de stora pärlorna - ett himla piller att göra men väl värt mödan då det ger liv åt halsbandet. Ordningen silver/blått vänder samtidigt med ordningen halvädelsten/sötvatten. Som sagt, ett himla piller med detta halsband, men jag är så nöjd! :) *peppar peppar ta i kreativitetsträ*

2 kommentarer:

Gisan sa...

"Blått är flott" sa man ju som barn. Det stämmer verkligen i det här fallet. Kramar...

carra sa...

Gisan: Jag älskar blått! Men det kan vara en lite knepig färg att jobba med, det ser gärna lite för snällt ut. Men jag gillar kreativa utmaningar :)