2007-11-06

Bitch in disguise


(Sötvatten, hematit, glas, plast, metall, lampwork)
200 kr
Sålt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte annat än skratta åt/med det här underbara namnet :-) Halsbandet är mycket snyggt. VAR har du köpt det underbara korset??? Säg inte att jag missade det i Stockholm!!! Kramar...

carra sa...

Gisan: "Hon" trilskades så hemskt, jag fick trä om två gånger, därav namnet! *skratt* Korset har jag ropat in på Tradera. Visst är det snyggt! Jag vill göra fler halsband med kors!

Anonym sa...

Jag är smått "besatt" av kors. Tur för Nalle att det inte var inköpt i Stockholm. Då hade jag kanske skickat ut henne på stan åt mig ;-) Kramar...
PS. Det var inte lika bra att du nämnde Tradera. Jag har hållit mig därifrån länge nu. Men jag kanske ska gå in där och kolla lite...DS.

carra sa...

Gisan: Ja Tradera kan vara livsfarligt för pärltok... ;)

Anonym sa...

Det blev Tradera-besök ;-)...