2007-10-04

(hear her!) roar...


(Collage. 24 x 18 cm)

Jag tänkte börja göra kort/små målningar i den här storleken som ett trevligt pyssel. Jag gillar formatet och jag får klippa och klistra av hjärtans lust i en ledigare form än en "riktig" målning, samtidigt som det blir ett sätt att öva mig i collage.

Dessa kommer jag att sälja för en hundring. (Jag vågar tro att det skulle kunna finnas intresse för dem... må muserna inte slå mig blind!) Man kan använda dem som stora kort eller rama in dem som små tavlor. Just det här kortet ska jag dock skicka till en god vän.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finnas intresse? Det är så självklart att jag nästan blir arg när jag ser orden inom parentes. *fast vi vet ju båda att jag inte kan bli arg på dig ;-)* Du går från klarhet till klarhet för mig. Det är en njutning att komma in och se hur mycket nytt som hela tiden läggs in. Kramar...

carra sa...

Gisan: Jamen det känns lite kaxigt att utgå från att det skulle finnas intresse :)