2010-04-28

på klippan

Photobucket
(Blandteknik, Akvarell, tusch, akryl. 30 x 30 cm)
2000 kr

8 kommentarer:

johanna sa...

you have an amazing style!

carra sa...

Thank you, Johanna! :)

Sara sa...

Hallå där! Målas det för fullt inför sommarens utställning? Själv har jag inte fått besked om vindeln än. Har några porträtt att teckna innan jag kan börja med nya tavlor, men jag längtar efter att måla... Hoppas du har det bra! /Sara

carra sa...

Sara: Det mesta är målat, men allt nytt är förstås med förhoppning om utställningen. Fortsätter att hålla Vindeln-tummarna! Kram, Carra

Axart sa...

Snyggt! Du är välkommen att strutta in på min svenska blogg också, är lite mer aktiv där.

http://axart.bloggsida.se

kramar ax

carra sa...

Ax: Tack! Jag är trogen besökare på dina bloggar, om än lite dålig på att kommentera.

När, NÄR ska vi ses igen?? ;)

Kram,
Carra

Gisan sa...

Tycker om! Kramar...

carra sa...

Gisan: Thanx! Vi var inte helt sams till att börja med, hon och jag, men hon vann över mig på sin sida så småningom. Det är jag glad för nu. Det är många som har tyckt om henne. Så hon får följa med till Höga Kusten. Vilket jag INTE skulle ha trott från början!